آیا کدو تلخ مناسب برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا کدو تلخ مناسب برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن

نفریت مزمن یک نوع از گلومرولوپاتی با یک دوره مزمن بیماری و از دست دادن های مختلف از عملکرد کلیه است. این ممکن است به دلایل مختلف و رو به برخی از علائم جدی و عوارض ایجاد می شود، موثر زندگی روزانه بیمار. علاوه بر این، اگر هیچ درمان موثر وجود دارد، وضعیت، بیماری بیماران بدتر خواهد شد و یا حتی توسعه نارسایی کلیه یا ESRD (پایان مرحله بیماری کلیه). برو همراه با زمان، بیشتر و بیشتر بیماران متوجه اهمیت حفظ یک زندگی سالم و رژیم غذایی. بنابراین در اینجا مقاله به شما دانش ساده در مورد رژیم غذایی سالم را ارائه می دهند، به امید این می تواند به شما کمک کند مراقبت بهتر از خود. اما همه متفاوت است. شما ممکن است نیاز به توجه بیشتر به وضعیت بیماری خود را. شما می توانید با DOCTOR ONLINE ما برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان تماس بگیرید.

کدو تلخ تاک گرمسیری و نیمه گرمسیری از Cucurbitaceae خانواده، به طور گسترده ای برای میوه خوراکی آن، که بسیار تلخ را در آسیا، آفریقا، و کارائیب رشد کرده است. این در شبه قاره هند سرچشمه گرفته، و به چین در قرن 14 معرفی شد.

در واقع، خربزه تلخ شده است در سیستم های مختلف طب گیاهی آسیایی و آفریقایی برای مدت زمان طولانی استفاده می شود. در TCM (طب سنتی چینی)، خربزه تلخ در نظر گرفته شده است که می توان آن را مورد استفاده برای افزایش اشتها، بهبود حدت بینایی. علاوه بر این، آن را نیز می تواند ایمنی را افزایش می دهد و کاهش عفونت ها، و غیره.

به طور کلی،، بیماران نفریت مزمن همچنین می توانید برخی از خربزه تلخ به کاهش فشار خون بالا خود را محافظت از خود غذا می خورند. علاوه بر این، آن را نیز برای بیمارانی که دارای قند خون بالا. علاوه بر این، برای از بین بردن التهاب و افزایش ایمنی مفید است.

اما شرایط هر بیمار متفاوت است. لازم است برای شما را به برخی از مواد غذایی بر اساس شرایط بیماری خود را.

ارسال پیغام در زیر و یا ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری خود را دقیق، ما خوشحالیم که شما را راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان ارائه دهد.





:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: